Wordt Sponsor van Openluchtzwembad "De Zien" in Uitgeest.

Zoals u wellicht uit de kranten of anderszins heeft kunnen lezen of horen voert de Stichting "De Zien Blijft" actie om het zwembad te behouden voor Uitgeest.

Openluchtzwembad "De Zien" is van regionaal belang.
Het zijn niet alleen Uitgeesters die gebruik maken van het zwembad, er komen ook bezoekers uit Beverwijk, Heemskerk, Castricum, Wormer, Wormerveer en zelfs uit Amsterdam.

Nu het gemeentebestuur geen subsidie meer wil verstrekken, zal het zwembad haar deuren moeten sluiten.

DIT MOET VOORKOMEN WORDEN.

Het zwembad zal naar onze overtuiging niet gesloten hoeven te worden als een deel van de benodigde financiën door sponsoring bijeen wordt gebracht.

Sponsoring kan ook door het geven van materialen of het ter beschikking stellen van menskracht.
Te denken valt aan straatwerk, tegelwerk, snoeiwerkzaamheden, het plaatsen van reclameborden etc, etc.

Het zwembad is in het seizoen ca 19 weken open en trekt ca 50.000 bezoekers.

Er wordt zwemles gegeven en er is diploma zwemmen voor zowel kinderen als ouderen.
Er is professioneel toezicht en het badwater wordt steeds verwarmd tot een temperatuur van ca 23 a 24 graden Celsius.

Openluchtzwembad "De Zien" is één van de beste openluchtzwembaden in Nederland.
Dat kunnen we toch niet verloren laten gaan?

Geef u op als sponsor door het invullen van onderstaand formulier. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op.

LAAT ONS AUB NIET IN DE KOU STAAN!

Alvast bedankt voor het invullen van het formulier,

Stichting "De Zien Blijft"

Klik hier om het formulier in te kunnen vullen

Alle gegevens op deze site zijn ontleend aan betrouwbaar geachte bronnen. Er wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor en er kunnen geen rechten worden ontleend aan fouten of onjuistheden in deze gegevens. Overneming van gegevens is uitsluitend toegestaan met bronvermelding en verwijzing naar deze website.